info@monasi.ro

Copywriting versus Content Writing

Copywriting vs. Content Writing:

Care este diferența?

Atunci când companiile au nevoie de materiale scrise, de obicei folosesc fie un copywriter, fie un content writer.

Aceste tipuri de scriitori sunt specializați în crearea de conținut de marketing pentru companii. Înțelegerea diferenței dintre cele două roluri vă poate ajuta compania să decidă care dintre ele are nevoie pentru conținutul dvs. scris.

Aici comparăm copywriting cu scrierea de conținut și oferim sfaturi pentru a determina pe care să o folosiți.

Ce este copywriting-ul?

Copywriting este crearea de text pentru reclama sau marketingul unei anumite companii. Scopul este să crească gradul de conștientizare a mărcii și să convingă un public să întreprindă o anumită acțiune, cum ar fi achiziționarea unui articol. Pentru a face acest lucru, copywriterii își fac conținutul interesant și memorabil. Copywriting-ul evidențiază caracteristicile unui produs, structurându-l în cea mai bună perspectivă posibilă prin brainstorming de idei creative.

Unele forme de copywriting includ:

  • Broșuri
  • Panouri publicitare
  • Campanii prin e-mail
  • Pagini de destinație
  • Reclame în reviste
  • comunicate de presă
  • Scripturi radiofonice
  • E-mailuri de vânzări
  • Postări pe rețelele sociale
  • Sloganuri

Responsabilitățile postului de copywriter

  • Copie de scriere pentru a urmări vocea și stilul mărcii
  • Colaborează cu echipa de relații publice și alți profesioniști în proiecte de marketing
  • Editarea și corectarea copiei pentru a asigura acuratețea
  • Discutarea cu părțile interesate pentru a determina nevoile și cerințele lor de conținut

Ce este content writing sau scrierea de conținut?

Scrierea de conținut este producerea de materiale scrise pentru a informa cititorii. Acești profesioniști se străduiesc să genereze trafic web, folosind optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO). Content writer-ii încearcă, de asemenea, să sporească implicarea clienților cu un limbaj persuasiv și conținut relevant. Ei generează materiale specializate pentru site-uri web și alte medii digitale. În timpul procesului, content writer-ii sau autorii de conținut își cercetează adesea subiectele pentru a oferi informațiile necesare pentru ca cititorii să înțeleagă pe deplin subiectele și să le ofere credibilitate.

Unele forme de copywriting includ:

  • Bloguri
  • Cărți electronice
  • Buletine informative prin e-mail
  • Ghiduri de utilizare
  • Caracteristicile revistei
  • Articole din ziare
  • Pagini web

Responsabilitățile postului de content writing / a scriitorului de conținut

  • Efectuarea de cercetări pe subiecte legate de industrie pentru a crea conținut
  • Editarea și corectarea conținutului pentru a îmbunătăți lizibilitatea pentru spectatori
  • Cercetarea cuvintelor cheie și utilizarea practicilor SEO pentru a îmbunătăți traficul web către site-ul companiei
  • Generarea de titluri interesante pentru a atrage cititori
  • Finalizarea proiectelor în termenele stabilite

Copywriting versus scriere de conținut

În timp ce atât copywriterii, cât și scriitorii de conținut scriu texte pentru afaceri, ei scriu cu o intenție diferită în minte. Iată câteva diferențe între copywriting și conținut scris:

Un copywriter creează conținut pentru a-și convinge cititorii, în timp ce un redactor de conținut produce conținut pentru a-și informa cititorii. Deoarece copywriterii încearcă să vândă un produs sau un serviciu, copia lor se termină cu un îndemn la acțiune. Scriitorii de conținut au un obiectiv mai subtil de a încuraja loialitatea mărcii prin scrierea de articole care educă și distrează.

Copywriterii folosesc un ton conversațional atunci când vorbesc cu spectatorii lor. Deoarece scriitorii de conținut sunt mai informativi, tonul lor este adesea mai formal.

Copywriterii lucrează la termene stricte pentru a satisface solicitările clientului lor. Deoarece copywriterii scriu conținut mai lung, termenele lor sunt de obicei mai flexibile pentru a permite timp pentru cercetare.

Copywriterii lucrează de obicei pentru o agenție de publicitate de marketing pentru o companie de publicitate.

Copywriterii lucrează adesea direct cu o companie, în timp ce scriitorii de conținut lucrează prin intermediul unei terțe părți.

Acum că știi diferențele, hai la #cursulMonasi de copywriter sau de content writer:

CURS CONTENT WRITER           sau                               CURS COPYWRITER

 

Contact:

     B-ul Pandurilor nr. 108, Târgu Mureș     

     (+4) 0722 – 39 69 59

     (+4) 0722 – 39 69 59

       info@monasi.ro

        Luni – Vineri 9:00 – 15:00